Inlägg: 2332136
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Hur ska vi komma tillbaka till nästa säsong? Vilka tror ni vi för behålla när SHL-lagen plockat russinen ur kakan? Vem vill vi behålla?
Hur går det för Jens Westin? Kan det vara en back vi kan få hem tror ni?
För övrigt
#VHedmanskahem
Hur går det för Jens Westin? Kan det vara en back vi kan få hem tror ni?
För övrigt
#VHedmanskahem
Skulle vi gå upp nån gång så har vi nog inga som återvänder.
Baksidan av att lira i Allsvenskan !
Sellgren verka återvända till Luleå å Hedberg förlänger med Brynäs (som det verka)