JoseGonzales: Du skrev: "Ottossons utvisning var fel men det var ingen filmning. Det här var en solklar filmning."
Inlägg: 2332773
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Rip Kirby: Och hur kopplar du det till att det är den höga klubban? Den tror jag nästan, men bara nästan, att till och med JFK skulle tycka var utvisning om en modospelare gjorde det.
Vi pratar om när Aagard vart tillfälligt förlamad när Rahimi la armen runt nacken på honom framför mål.
Vi pratar om när Aagard vart tillfälligt förlamad när Rahimi la armen runt nacken på honom framför mål.