Inlägg: 2334047
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
NuMo: våra leadinglines var för dåliga, skapade noll.
Woods, Aagaard, Karlsson med fler helt osynliga.
Tack Sylwander för det ingripandet!
Ginesjö är en spelare för fjärdelinan, spelar för högt upp i hierarkin .
För dålig för att spela andracenter, alltid lika osynlig i spel o protokoll!
Woods, Aagaard, Karlsson med fler helt osynliga.
Tack Sylwander för det ingripandet!
Ginesjö är en spelare för fjärdelinan, spelar för högt upp i hierarkin .
För dålig för att spela andracenter, alltid lika osynlig i spel o protokoll!
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Usch vad vidrig match. Nej jag tror inte vi studsar tillbaka från det här. Helt bisarrt. Björklöven är klappkassa 2 perioder men vi klarar inte av att avgöra det.
Spelade vi 20% av matchen i boxplay?
Spelade vi 20% av matchen i boxplay?
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
NuMo: Jo, så är det. Tycker ändå att en hel del berodde på kanonaden av utvisningar.
+ 3
Denhär matchen har vi känts trötta. När vi gjort mål och hamnat i ledning så har vi inte haft kraft att hålla uppe kraften.