Rytter: Får gratulera till att vi fått en tredje moderator då
Inlägg: 2334390
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Som vanligt kommer du in sent och vet inte ens vad detta handlar om eller hur dialogen med hv supporten sett ut sedan start.
Du skulle passa som domare för du saknar faktiskt helt spelkänsla.
Som vanligt kommer du in sent och vet inte ens vad detta handlar om eller hur dialogen med hv supporten sett ut sedan start.
Du skulle passa som domare för du saknar faktiskt helt spelkänsla.
+ 3