Inlägg: 2335012
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gavelo: jag känner så här. Får vi vittring och kommer ikapp i den här matchen så vinner vi. Löven har allt att förlora nu. Vi har hemmaplan, Riley, Hasa och Dansken nätar.
Vi har minst 25 skott i stolpen och bara 1 har gått in, det var ett mål i matchens sista sekund när löven ledde med några puckar så matchen var ändå körd.
Modo har inte flytet, och jag vet inte om vi ens förtjänar det heller.