Fyfan vad dåliga jävla sopor alltså.
Inlägg: 2335054
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Steken84: Men herregud, vi gör ett slumpmässigt mål och våra forwards kommer ingenstans.
Förstafemman och andra är odugliga och kan inte sätta press någonstans.
Macmaster är inget vidare heller.
Klart 1-3 skulle komma direkt, inte oväntat någonstans, den enda forward som får godkänt är Nordin
Förstafemman och andra är odugliga och kan inte sätta press någonstans.
Macmaster är inget vidare heller.
Klart 1-3 skulle komma direkt, inte oväntat någonstans, den enda forward som får godkänt är Nordin
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Steken84: Vi är helt över defensivt. Gradin har det han gör till nästa säsong
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Steken84: Så dåligt.
Fan. Hade på ett sätt känts bättre av att förlora mot ett bättre lag, men Löven är riktigt dåliga ikväll (också).
Det lär bli mos mot HV.
Fan. Hade på ett sätt känts bättre av att förlora mot ett bättre lag, men Löven är riktigt dåliga ikväll (också).
Det lär bli mos mot HV.