+ 2
Inlägg: 2335443
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{9108}: väntar med spänning vilket skräplag vi ställer upp med till nästa år.
Bonsaksen är min gissning som kapten, kanske bröderna Styf kliver upp i första line.
Lycka till med att bygga dubai i sörflärke hinken.
Löven lär ju kapprusta direkt efter torsken.
Tips, sälj arenan ta avkastningen och köp SPETS din snåle fan och kör hemmaplan i modo hallen så kanske vi kan ha både pengar till riktiga spelare och spela på helig mark.
Förväntar mig en grov ursäkt från snålhinken imorgons avisa.
Tack för säsongen.
PS. Karlin är fortfarande ett geni och förtjänar 5+
Men svårt att tävla i elitloppet med en halt dromedar.
Bonsaksen är min gissning som kapten, kanske bröderna Styf kliver upp i första line.
Lycka till med att bygga dubai i sörflärke hinken.
Löven lär ju kapprusta direkt efter torsken.
Tips, sälj arenan ta avkastningen och köp SPETS din snåle fan och kör hemmaplan i modo hallen så kanske vi kan ha både pengar till riktiga spelare och spela på helig mark.
Förväntar mig en grov ursäkt från snålhinken imorgons avisa.
Tack för säsongen.
PS. Karlin är fortfarande ett geni och förtjänar 5+
Men svårt att tävla i elitloppet med en halt dromedar.
+ 3
Sv: Silly season
{9108}: Det lustiga är att jag inte kommer sakna någon av dem överdrivet mycket.
Med tanke på alla KHL-spelare som kommer känns det som att vi kommer kunna få bättre bang for the buck nästa år.
Med tanke på alla KHL-spelare som kommer känns det som att vi kommer kunna få bättre bang for the buck nästa år.
Sv: Silly season
{9108}: och in kan vi titta på
eriksson ek
berg
marenis
westfält
molin?
östman?
muzito bagenda?
eriksson ek
berg
marenis
westfält
molin?
östman?
muzito bagenda?
Bernhard > Malmö/Hv71
Näsen > Malmö
Sam > Rögle
Woods > IKO
Aagard > Skellefteå
är mina gissningar
sen behöver man väl inte gissa eller vara en raketforskare när det kommer till Hasa