+ 3
Inlägg: 2335513
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Bad_Brett: Men vi har inte haft Gradin och Karlin varenda år heller. Dom har en plan och där ingick inte att gå upp nu direkt.
Hade man velat gå upp I år så hade man nog värvat där efter under förra sommaren.
Man hade nog planerat för att HV skulle gå upp I år och Timrå ramla ur så vi kunde satsa fullt ut. Nu blev det ju dock DIF så vi får väl se nu hur MoDo tänker kring värvningar.
Hade man velat gå upp I år så hade man nog värvat där efter under förra sommaren.
Man hade nog planerat för att HV skulle gå upp I år och Timrå ramla ur så vi kunde satsa fullt ut. Nu blev det ju dock DIF så vi får väl se nu hur MoDo tänker kring värvningar.
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Bad_Brett: Med facit i hand kanske vi skulle spenderat onödigt mycket på Kelleher och Marenis. Där vägrade väl iofs hästen...
Nej, nu önskar jag mig lite mer kaxighet och mindre losermentalitet. Värva ihop ett lag som är ännu mer stjärnspäckat än Djurgårdens och lova avancemang.