+ 3
Inlägg: 2335528
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gavelo: Woods, Aagaard, jinesjö, Jenisejevs, Macmaster, Sylwander tokfloppade i semifinalen , säkert någon jag glömt
Tragiskt att se denna sista föreställningen att det skulle bli en kollektiv kollaps under vår nya demontränar Karlin, han som kunde trolla , not!
Tragiskt att se denna sista föreställningen att det skulle bli en kollektiv kollaps under vår nya demontränar Karlin, han som kunde trolla , not!
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gavelo: Woods gör dubbelt så många poäng som Sam i slutspelet (flesta mot kik dock)
Men du menar att det är Sams förtjänst?
Tycker det är lite småaktigt att ta ifrån Woods att han är en väldigt skicklig spelare som skapade väldigt många mål på egen hand.
Sen säger jag inte emot att han var en besvikelse i semin.
Men du menar att det är Sams förtjänst?
Tycker det är lite småaktigt att ta ifrån Woods att han är en väldigt skicklig spelare som skapade väldigt många mål på egen hand.
Sen säger jag inte emot att han var en besvikelse i semin.
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gavelo: Bernhardt är väl en som alla lag vill ha, men vi valde ju nästan bara offensiva backar. en god mix vore önskvärt. Helst skulle jag vilja ha 8 Wahlberg
Man behöver inte backar som ska leka forwards, backar ska vara backar och forwards just forwards, har man bra forwards så behöver man inte Hasa,Berna,Näsén typer som är säkerhetsrisker bakåt, man vill ha Wahlberg och Folin typer som aldrig är inne på baklängesmål.
Sen håller jag inte med om Woods, han har helt och hållet levt på Sams upplägg, visserligen ett bra skott men så fort man gick in i slutspelet så räcker han inte till, inte ens mot Kristianstad.