Inlägg: 2335563
Svarskommentarer
Sv: Silly season
modomille: Aldrig fel med finnar, släng in mig jag kommer rocka i HA med 40 mål bakåt!
kan ta med mig min bror också, vi kan bli erat första och sista backpar
kan ta med mig min bror också, vi kan bli erat första och sista backpar
Sv: Silly season
Givet att KHL nu blir en inhemsk skitserie, kommer det inte att finnas mycket intressant material framgent? Indirekt eller direkt, exvis hård konkurrens i SHL -> spiller ner till allsvenskan?
Sv: Silly season
modomille: Aagard är bara bad brett som tjoar om än så länge.
Utan belägg antar jag, mest bitterhet. :-)
Utan belägg antar jag, mest bitterhet. :-)
+ 1
Ryktas Aagaard bort eller är det bara spekulationer?