+ 3
Inlägg: 2335772
Svarskommentarer
Sv: God morgon
Esox:
Det där är väldigt hårda ord. Det är bara hockey..
Jag fattar att man är nere efter att ha blivit pippad, pissad på och påkörd hemma (inte mina ord, Karlins*). Men håll nivån uppe tack.
Låt oss sköta finalen så kan ni fokusera på sillyn :D VI får gnabbas det hör till men när du blåser upp dig så ger det en bitter eftersmak. Lägg ner.
Det där är väldigt hårda ord. Det är bara hockey..
Jag fattar att man är nere efter att ha blivit pippad, pissad på och påkörd hemma (inte mina ord, Karlins*). Men håll nivån uppe tack.
Låt oss sköta finalen så kan ni fokusera på sillyn :D VI får gnabbas det hör till men när du blåser upp dig så ger det en bitter eftersmak. Lägg ner.
Du är fan i mig makalös. Hur har du mage att komma in här och häva ur dig på det sätt du gör. Idiot, gå och dö.