+ 3
Inlägg: 2335843
Svarskommentarer
Sv: Silly season
hockey_21: Jag tror på Ingman. Han har väl en historik med psykisk ohälsa och jag tror att det blev oerhört jobbigt för honom när han gjorde ett par missar som raserade självförtroendet. Han har alla verktygen för att vara en ledande back i MoDo och får vi bygga upp det och göra honom tryggare, så kan han mycket väl bli en toppback kommande säsong.
+ 9
Woods/NY Molin? Aagard
Sveningsson EJK Ohlsson
OP Nordin Westfält
Mannberg Sylle
Näsen/NY NY(Sissons)?
Ingman Berg
Wahlberg Folin
Styf
Räknar helt bort Bernhardt och hasa.