Att vi inte satsade fullt ut i år kan komma och bita oss i baken.
Inlägg: 2335921
Svarskommentarer
Sv: Silly season
modomille: Ny tränare, ny sportchef, MoDos tidigare historik av nya tränare och omstarter.. och HV som toksatsade allt på ett kort. Detta tycker jag är anledning nog till att inte satsa fullt ut. Nu kan vi finjustera laget bättre och ta in spelare för att lappa igen dom svagheter i laget som syntes extra tydligt nu i slutspelet.
+ 3
Sv: Silly season
modomille: bara man hör namnet Reideborn får man sjuk ångest. Totalt värdelös när han spelade hos oss. Han var verkligen sämst när det gällde
+ 7
Sv: Silly season
+ 1