Inlägg: 2335942
Svarskommentarer
Sv: Silly season
M Horava:
Nordin tycker jag skall börja säsongen som 13 forwards skulle han varit given så anser jag att borde gjort större avtryck i slutspelet än vad han faktiskt gjorde. Därmed inte sagt att på något vis gjorde det dåligt
Nordin tycker jag skall börja säsongen som 13 forwards skulle han varit given så anser jag att borde gjort större avtryck i slutspelet än vad han faktiskt gjorde. Därmed inte sagt att på något vis gjorde det dåligt
+ 1
Vi måste ha fem centrar för att hålla en säsong och klara slutspel. MacMaster är inte en av dem.