+ 6
Inlägg: 2335976
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bad_Brett:
Tycker Ingman har uttryckt sig förhållandevis kryptiskt om hur han ser på sin situation i MoDo, mycket snack om att MoDo är en bra plats för honom "just nu" etc.
Tycker det sänder rätt dåliga signaler och att han mest verkar se MoDo som en anhalt att bygga upp sig själv igen efter att ha blivit bränd på den nivån han tycker att han själv hör hemma.
Men visst, går vi upp nästa år så överger han förmodligen inte skeppet.
Tycker Ingman har uttryckt sig förhållandevis kryptiskt om hur han ser på sin situation i MoDo, mycket snack om att MoDo är en bra plats för honom "just nu" etc.
Tycker det sänder rätt dåliga signaler och att han mest verkar se MoDo som en anhalt att bygga upp sig själv igen efter att ha blivit bränd på den nivån han tycker att han själv hör hemma.
Men visst, går vi upp nästa år så överger han förmodligen inte skeppet.
+ 1
När det gäller Ingman så kan ingen förstås förneka att han haft det svårt på slutet, MEN det är en spelare som verkar glad över att få representera MoDo och som vi vet har riktigt bra potential på allsvensk nivå. Det är precis den typen av spelare vi bör satsa på.