+ 2
Inlägg: 2336564
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov:
Vad minns ni Modoiter om Linus Sandin när han spelade hos er? Börjar florera rykten om att några SHL klubbar jagar honom.
Han gjorde ju en del säsonger med MoDo som junior.
Vad minns ni Modoiter om Linus Sandin när han spelade hos er? Börjar florera rykten om att några SHL klubbar jagar honom.
Han gjorde ju en del säsonger med MoDo som junior.
Tror mest det är en forumgrej, ledningen håller honom högt misstänker jag.