{9682}: Östman är klar för VIK!
Inlägg: 2336688
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Silly: Verkligen Inget om Kalle, men jag hoppas verkligen Modo satsar ännu högre, vi ska fan inte skämmas om vi försöker locka hem spelare som Mario Kempe, Sandin, Olofsson, Vestin mfl även fast vi spelar i As.
+ 5
Sv: Silly season
Silly: Då hårdsatsar VIK som de flaggat om. Han har ju en bakgrund där så inte så konstigt.