S-vikaren: Var han värvad som tredjecenter? Sjukt.
Inlägg: 2336760
Svarskommentarer
Sv: Silly season
grimiss: Det var aldrig uttalat från Hinkens sida, mest supportrar som spekulerade kring lagets formationer. Det var sagt att alla centrar kunde centra första. Men Vigneault började i alla fall som tredjecenter och snabbt blev förstecenter. Karlin gillade Sam direkt.
Vigneault var väl videoscoutad dessutom. Han visade sig vara snabbare i verkligheten.
Vigneault var väl videoscoutad dessutom. Han visade sig vara snabbare i verkligheten.
Sv: Silly season
grimiss: Nja. Det var väl mer från supportrarnas håll som det pratades i de termerna. Hinken var tydlig med att Tanner, EJK och Sam skulle konkurrera om placeringen i hierarkien.
+ 2