+ 1
Inlägg: 2336859
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Brorsan platsade väl inte på hockeygym i Ö-vik och därför valde han Frölunda?
Sv: Silly season
{5647}: Må så vara. Tycker dock det är rent nonsens att kritisera pojkens val av hockeygymnasium när det inte direkt visades något jätteintresse här på hemmaplan. Sen går det såklart att diskutera huruvida han hade mått bättre av att gå till annan klubb inför den här säsongen eller inte.
Strömgren var ännu värre, men det var likt förbaskat ett bortkastat år av Niederbach. Det är lite som treåringar säger "kan själv".