MickeTheProphet: Oskarshamn var även bättre än er, rätt överlägsna er i sista matchen faktisk.
Inlägg: 2337153
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rent sportsligt så tänker jag såhär efter matchen.. men om inte löven kommer upp i sitt spel inför nästa match så tror jag detta kan mycket väl leda till en 4-1 eller 4-0 i matcher till hv
dom såg rätt slitna ut redan efter första perioden , men kanske fått sovit lite på hotellet
dom såg rätt slitna ut redan efter första perioden , men kanske fått sovit lite på hotellet