+ 2
Inlägg: 2337173
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9108}: tror också Modo hade haft det tufft men hur lätt är det att konkurrera med ett lag som har dubbelt så hög spelarbudget? Ska lag som Västerås, Modo, Björklöven satsa hårt på att gå upp nästa år eller ska man vänta tills ett Timrå eller Oskarshamn åker ur igen? För i princip alla andra lag i SHL har väl möjligheterna att göra ungefär samma satsning som HV71 gjort i år?
+ 1
lite därav var det en väldigt tråkig match att kolla på, när det bara var ett lag som ville spela hockey
sen hade det nog kvittat helt vem utav löven eller Modo som möter hv71 , hade nog sett likadant ut i båda matcherna
Sen angående detta " kvalsystem " tycker dom ska ta tillbaka den heliga kvalserien med top 6 ifrån HA och botten 2 ifrån SHL - 2 lagen som har högst upp i tabellen går upp resten spelar HA