+ 2
Inlägg: 2337292
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Powell tycker jag fallit bort lite spelmässigt när det tätnat i slutspelet, dock skojar man inte bort hans produktion oavsett, men däremot har Kehller lyft sig och har varit rysligt bra, skulle inte tacka nej till någon av dom.
+ 2
Kehller/Powell men inget fel på någon av de övriga som du nämner.