+ 3
Inlägg: 2337305
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein: Håller med. Det ska göra ont att möta MoDo. För välkammat. Tror Tex trivs kanon med sin tränare. Intressant att se vad som kommer av att KHL sjunker. HA borde kunna se en höjning av kvalitet.
+ 2
Två Riktiga centrar tack. Nog med offensiva backar. Gick ju strålande med kombinationen Hasa/Ingman.
Sylwander kan ju ta och lära sig hur fritösen funkar, eller vart städskåpet är.
Kämpa för att behålla tex.