1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507664 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2337368

Sv: Silly season
Dexter : Exakt. Det var inte värdigt att grina ut i media. Stäng igen truten och sätt in en rejäl propp istället...

Svarskommentarer

Sv: Silly season
{9682}: Jag ser inte problemet riktigt.. man kan ha två tankar i huvudet samtidigt, Karlin kritiserade Rahimi för att sätta press på domarna. Inget fel med det.
Att alla inte uppför sig som Niklas Lidström i ett slutspel har jag också överseende med, se vilka vi själv haft som har varit som bäst när det hettar till: Wernblom, Foppa och Susse för att nämna några.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB