Sv: Silly season
Dexter : Tror det har varit en bra lärdom för samtliga. Känns lovande inför nästa års slutspel.

Nu är det bara upp till Widebro att öppna rejält på storplånkan. Vi körde ju i princip på myntfacket hela den här säsongen.