+ 2
Inlägg: 2337502
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Det finns ju så förbannat mycket man kan göra om man bara vill, för att nämna några:
- Löpande intervjuer med spelare off ice , vem är personen bakom utrustningen.
-följ med laget en dag, filma och visa hur det faktiskt går till, hemma och bortamatcher.
-intervjua domare
-skapa tävlingar
-Att en spelare får filma en dag (även privat) klipp ihop och lägg upp.
-intervjua gamla stjärnor i Modo hockey
-intervjua spelare med Modo anknytning (Ex. Hedman) på plats i Florida om livet där etc.
- skapa lotterier
- auktioner
-Via upp Modo som organisation bakom kulisserna
- sätt en kamera på Hinken/Karlin/Videbro en dag
-Gör allt ovan även med damlaget och våra draftade spelare
-intervjua på arbetsplatser runt om, snacket på stan osv.
Osv osv
- Löpande intervjuer med spelare off ice , vem är personen bakom utrustningen.
-följ med laget en dag, filma och visa hur det faktiskt går till, hemma och bortamatcher.
-intervjua domare
-skapa tävlingar
-Att en spelare får filma en dag (även privat) klipp ihop och lägg upp.
-intervjua gamla stjärnor i Modo hockey
-intervjua spelare med Modo anknytning (Ex. Hedman) på plats i Florida om livet där etc.
- skapa lotterier
- auktioner
-Via upp Modo som organisation bakom kulisserna
- sätt en kamera på Hinken/Karlin/Videbro en dag
-Gör allt ovan även med damlaget och våra draftade spelare
-intervjua på arbetsplatser runt om, snacket på stan osv.
Osv osv
+ 5
Det är så man tjänar pengar över tid. Ta fram produkter som genererar löpande inkomster och som är tillräckligt bra för att folk inte ska göra som jag gjorde och säga upp abonnemanget.
Jag kan inte svara på vad Jon lägger sin tid på, men han ska definitivt inte ödsla sin tid på en massa administrativa uppgifter. Plocka in en exjobbare eller dylikt som för hjälpa honom med den skiten så att han kan fokusera på att få fram den produkt han själv hade visioner om.