Smurfen: Blir mer å mer övertygad om att det är Löven som tillslut kommer å stå där med SHL platsen , deras år i år trots HV motstånd !!
Inlägg: 2337847
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Oj oj oj, om det scenariot blir verklighet.
Det skulle sluta i stor panik i HV, det hade dom i såfall aldrig kunnat räkna med , med tanke på alla miljoner dom satsat för att ta sig tillbaka.
Kanske är det så att nerverna börjar att spöka nu, en torskade hemmamatch o nerverna kommer dallra 🙈
Det skulle sluta i stor panik i HV, det hade dom i såfall aldrig kunnat räkna med , med tanke på alla miljoner dom satsat för att ta sig tillbaka.
Kanske är det så att nerverna börjar att spöka nu, en torskade hemmamatch o nerverna kommer dallra 🙈