{9108}: Skrev du inte att alla utom Jose är osmakliga? Eller läste jag fel?
Inlägg: 2337987
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Ja jag skrev det, och dom jag har stött på detta forum är verkligen osmaklig utom Jose, hur får du det till att jag hatar alla löven fans m,m?
är dom enda supportrarna på hockeyforumet eller?
är dom enda supportrarna på hockeyforumet eller?
+ 1