Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Soulless: Hoppas att HV inte kommer ut i protest mot vidrig hockey av löven igen , hugg och slag kommer att avgöra igen hockey i denna match .
Må bästa laget vinna och sjystaste.