1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507605 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2339806

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Inte direkt världsklass på Nybro - Östersund… ÖIK har spelat upp pucken från egen zon direkt till Nybro spelare typ fem ggr bara i andra perioden och Nybro har missat pucken helt och träffat luft lika många gånger. Isen verkar hal dessutom, många spelare som ramlar på eget bevåg. Men bra målvakter och ruggigt spännande ändå!

0-1, ÖIK är i HA just nu.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Har dom hal is där också?, jävla kluriga smålänningar, finns en Åsa-Nisse i varje by, men tiden börjar rinna ut för utmanarna

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB