{7639}: Min poäng var att de har ändrat regelboken, men ändå har man väldigt många gånger de senaste två åren dömt för blodvite. Såklart kan man hävda oavsiktlig skada...
Inlägg: 2339871
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Vid en skada så kommer det troligtvis blod, men att man blöder lite ur näsan eller läppen känns inte som skada.
Antar att skada är tänder eller om det behövs stygn i ansiktet.
Antar att skada är tänder eller om det behövs stygn i ansiktet.