Bad_Brett: 13 poäng i slutspelet. Han hade garanterat gett vår offensiv en skjuts. Vem vet, kanske hade han gjort målen som Riley inte gjorde i semin. Men han var ju inte värd pengarna enligt både ledningen och vissa här inne.
Inlägg: 2339977
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dexter : Det är ju inte ens någon garanti att han hade valt oss före HV71 om vi hade matchat deras bud. Eller att det ens hade stannat vid den summan då.
Sen för att sätta det i perspektiv så fick alltså Rögle tillbaka allt de investerat i Kelleher och en hel del till på det. Mycket pengar det. Lätt att vara efterklok nu.
Tror mycket hade varit annorlunda om inte Vita Hästens sponsorer gick in och stoppade våra värvningar därifrån också.
Sen för att sätta det i perspektiv så fick alltså Rögle tillbaka allt de investerat i Kelleher och en hel del till på det. Mycket pengar det. Lätt att vara efterklok nu.
Tror mycket hade varit annorlunda om inte Vita Hästens sponsorer gick in och stoppade våra värvningar därifrån också.
+ 2