+ 2
Inlägg: 2342110
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Tror inte dom tar bort utvisningar pga det, eller jag vet inte
vet inte hur regelboken funkar, för det känns som den är bortsprängd i våran serie :d
vet inte hur regelboken funkar, för det känns som den är bortsprängd i våran serie :d
Den där kunde dom inte ta bort även om de var sugna.
Men ska verkligen utvisningen gälla då? Backar man inte tillbaka och startar om från målet?