{6870}: Bara fint här. Tänkte att du har rätt om Barto, han var såklart aldrig aktuell för oss. Men det var å andra sidan flertalet av oss lika glada för
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 2345884
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad: Haha jajjamen lite som att flertalet av er var MoDoiter/Brynäsare när jag flyttade in i sööööönsvall.