Inlägg: 2350385
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bad_Brett: NU var det några år sedan, men kommer ihåg honom som dominant även i 5 mot 5, iaf sista säsongen.
Sen är ju frågan om han idag är bättre eller sämre än senast. Svårt att säga pga alla skador.
Sen är ju frågan om han idag är bättre eller sämre än senast. Svårt att säga pga alla skador.
Sv: Silly season
Bad_Brett: MoDo kan väl ligga och mysa som trea. Sen måste dock 101-åringen skapa kaos mot Kotlettfrillorna och Dyngdiket när fönstret öppnar.
Men visst, Molin har ju en spets i powerplay som är svår att hitta någon annanstans.