+ 1
Inlägg: 2350653
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Själv gillar jag och har alltid gillat den där MoDo AIK-loggan. Jag orkar inte ge mig in i någon designdiskussion då det är ett område jag med varm hand lämnar över till de som kan det. Däremot är det det där mulliga klubbmärket jag vill ha tillbaka på något sätt. De där stjärnorna och eldflammor kan andra lag hålla på med, för sådant tycker jag är rätt löjligt. (Ungefär som att kalla ett lag för eagles, redhawks eller liknande).
+ 5
I realiteten ser det mesta ut som skit när det väl hamnar på pizzakartongströjan och att då lägga till massa extratext och detaljer leder bara till att det ser plottrigt ut samt att själva emblemet blir mikroskopiskt.
Jag tycker man borde designa och presentera loggor efter hur de kommer se ut på reklamfylld tröja i ishallsbelysning.