+ 2
Inlägg: 2351007
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Nucky:
Brynäs skickade honom för att dom ville ha produktion i sin 3 Kedja!
Och det väl lite lättare att producera i en 3:e kedja i allsvenskan än att producera i en 3:e kedja i SHL?
Brynäs skickade honom för att dom ville ha produktion i sin 3 Kedja!
Och det väl lite lättare att producera i en 3:e kedja i allsvenskan än att producera i en 3:e kedja i SHL?
Sv: Silly season
Nucky:
Jag tänker 2 juniorer eller Södergran/AP men håller med om att Westfält är ett trist tapp.
Jag tänker 2 juniorer eller Södergran/AP men håller med om att Westfält är ett trist tapp.
+ 1
Sv: Silly season
Nucky: Man kan ju också bara se det som en helt logisk följd av det som både Karlin och Hinken varit helt öppna med efter torsken mot Löven. Att vi saknade erfarenhet och tyngd för att ta oss hela vägen.
In kommer stora gossar som lirat vuxen hockey tidigare och dessutom tävlat i stora matcher med framgång.
Ingen av dem är väl i nivå med Killorn eller Kadri, men så lever vi i en lite annan verklighet också.
In kommer stora gossar som lirat vuxen hockey tidigare och dessutom tävlat i stora matcher med framgång.
Ingen av dem är väl i nivå med Killorn eller Kadri, men så lever vi i en lite annan verklighet också.
+ 13
Trycker Westfält hade potential att bli ett utropstecken, vilket uppenbarligen hinken också trodde eftersom det var hans förstaval.
Stark, oöm och producerade skapligt. Dessutom bara 22 år.
Tycker inte illa om A.P på något vis, vet egentligen för lite om honom. Flaggar bara för farorna med att värva spelare som är på väg utför.
Nu vet jag inte heller hur han är tränad, om han fått väldigt defensiv roll i Brynäs osv men uppenbarligen gjorde han det inte bra nog för att få fortsätta trots sina ”bara” 30 år.
Hoppas på en flipp såklart.