+ 9
Inlägg: 2351042
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{9315}:
Kan Adam P spela hela säsongen så blir det en uppgradering av bara det. Tycker också att vi blir lika beroende av ersättare för Sam med ett lite bättre djup.
Kan Adam P spela hela säsongen så blir det en uppgradering av bara det. Tycker också att vi blir lika beroende av ersättare för Sam med ett lite bättre djup.
Sv: Silly season
{9315}:
Jag tror behårt på att A.P kommer leverera mellan 25- 30 poäng!
Det är mer än Syvve klarat av något år
Jag tror behårt på att A.P kommer leverera mellan 25- 30 poäng!
Det är mer än Syvve klarat av något år
+ 1
gudlevskis - tikkanen
svårt att scouta målvakter men borde vara ett plus för gudlevskis
hasa - berg
svårt då de är motpoler, sämre offensiv utan tvivel men mer stabil försvarsspel?
macmaster - pettersson
också svårt, macmaster spelade knappt. inte så svårt att ersätta fyra poäng på 22 matcher vilket är det han presterade i grundserien, men klart att macmaster med stor sannoliket har en större offensiv potential
modigs/jelisejevs - marenis
förhoppningsvis en uppgradering, marenis var över 1 poäng per match i ett dåligt lag, samtidigt också enda bra säsongen på något hög nivå, var det karriärsbästa för honom eller kan han göra det lika bra eller bättre?
lindewall/tjernström - södergran
förhoppningsvis ett klart plus till södergran
marenis - ny - woods
aagaard - karlsson - sveningsson
södergran - pettersson - mannberg
ohlsson - nordin - pettersson
sylwander, styf umegård, jacobsson
bernhardt - näsen
wahlberg - folin
berg - ingman
styf, noren, jonsson
gudlevskis - nygren (tex till våren om allt går bra)
det känns som att modo på pappret är bättre? om det blir en bra center