Silly: Bara det inte är Bernhardt de rycker i🤔
Inlägg: 2351088
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sven Tuta: Leksand ser också ut att tappa några spelare, risk för att de nyper någon från oss
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sven Tuta: Är nog ingen risk.
Alla dagar i veckan hade jag tagit Ryan före Bernhardt!
Alla dagar i veckan hade jag tagit Ryan före Bernhardt!