{5647}: Ja, inget dåligt sällskap han delar det rekordet med. Välkommen hem Jesper
Inlägg: 2352426
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9742}:
Lek med tanken att vi inom 3 år tar klivit upp i SHL.
Då skulle vi kunna få hem både Sellgren och Hedman, Samt Ullmark i målet och kanske kanske V. Olofsson känner sig klar med karriären där borta. 😉
Lek med tanken att vi inom 3 år tar klivit upp i SHL.
Då skulle vi kunna få hem både Sellgren och Hedman, Samt Ullmark i målet och kanske kanske V. Olofsson känner sig klar med karriären där borta. 😉
+ 1