+ 2
Inlägg: 2352440
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Grattis Avs till Lord Stanley. Kanske även bör säga grattis till Hinken😎
+ 2
Kan faktiskt tänka mig att han återkommer även om vi är i allsvenskan.