+ 1
Inlägg: 2353396
Svarskommentarer
Sv: Silly season
JoseGonzales: Lätt för kritikerna att glömma att alla spelare och ledare betalar skatt i stan också. Framförallt för SHL-lag ger det bra inkomster.
+ 2
Men jag ser det som självklart med bidrag för föreningar då det ger mycket till stan.