JanneG: dom ska väll fixa till hela globen nu när hovet rivs?
Inlägg: 2353426
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Hockeyleksing: Japp och de tänker sig bygga en träningsrink eller två istället för Hovet senare. Lite surt för de från Solna som måste dela arena med Djurgården söder om stan, när inget av lagen egentligen har sina största upptagningsområden och supportrar där. (Fast nu har väl Bajens hockeylag ramlat för långt ned).
Hoppas också att de gör något åt akustiken i globen. Är den inte fullsatt så känns den helt öde.
Hoppas också att de gör något åt akustiken i globen. Är den inte fullsatt så känns den helt öde.