Bad_Brett: Håller med, men det måste innebära att det kommer in en uppdatering av honom🤔 Spännande dagar, men ingenting lär väl presenteras före den 17.
Inlägg: 2353474
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Sven Tuta: Vet jag inte. Med Adam, Ohlsson, Mannberg, Södergran, OP ochNordin kanske vi inte behöver fler för tredje/fjärde. Vi har ju Theo, Umegård och Helmer Styf vid skador och kan komplettera inför slutspelet vid behov
Sv: Silly season
Sven Tuta: Är väl ingen panik i dagsläget...
Marenis - X - Woods
Aagaard - EJK - Sveningsson
Södergran - Nordin - Mannberg
OP - AP - Ohlsson
Extra: Sulku, Theo, Styf, Umegård
Blir väl säkert annorlunda formerat men strunt samma...Tycker i ärlighetens namn att det vore dumdristigt att fylla på mer redan nu då vi har så pass många intressanta juniorer.
Marenis - X - Woods
Aagaard - EJK - Sveningsson
Södergran - Nordin - Mannberg
OP - AP - Ohlsson
Extra: Sulku, Theo, Styf, Umegård
Blir väl säkert annorlunda formerat men strunt samma...Tycker i ärlighetens namn att det vore dumdristigt att fylla på mer redan nu då vi har så pass många intressanta juniorer.
+ 5