+ 6
Inlägg: 2355661
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Amitiel: Har själv inte gnällt så mycket på Sylwander då man gillar gubben och tycker ändå att han har tillfört en del, sen tycker jag inte att det är fel att man bryter med honom men gillar inte tanken att släppa honom utan att ta in en ersättare, om det nu är tanken.
+ 1
Sylwander som kapten kommer nog saknas, Sylwander som spelare inte lika mycket, tror nog MoDo har många juniorer som kan gå in och prestera liknande som han när det kommer till spelar biten.