+ 6
Inlägg: 2355889
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bad_Brett: Åldersstrukturen är fantastisk på vår kärna. Woods, Bernhardt, Aagaard, Svenningsson osv. Kan bli en riktigt rolig vinter.
+ 5
Sv: Silly season
Bad_Brett: Precis och mitt intryck är att det är så Gradin försöker bygga laget. Ska vi komkurrera ut ett shl-lag som just åkt ur måste man träffa rätt med de långsiktiga förvärven.
Sv: Silly season
Bad_Brett:
Iom att laget ser ut som det gör så tycker jag risken bli lägre också vi vet vad vi har. Södergran kan vara ok men kommer ändå bli ett tillskott.
Iom att laget ser ut som det gör så tycker jag risken bli lägre också vi vet vad vi har. Södergran kan vara ok men kommer ändå bli ett tillskott.
Som jag skrev tidigare kan vi bli ett monster ifall dessa spelare fortsätter utvecklas samtidigt som nyförvärven blir någolunda lyckade.