+ 4
Inlägg: 2356345
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov:
Fö är dessa fortfarande lediga, enligt Vikfancentral skulle vi ha diskuterat dessa namn, antar att det generellt anses vara för låg nivå härinne 😀
Fö är dessa fortfarande lediga, enligt Vikfancentral skulle vi ha diskuterat dessa namn, antar att det generellt anses vara för låg nivå härinne 😀
Skönast var när han ägde under Silly..... 30 min för alla tidningar bloggare mm....