+ 9
Inlägg: 2357147
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Frontschwein: Efter Rysslands invasion har snudd på alla sagt samma sak. Dvs, att det finns massor av spelare.
Men, om du slutar gnälla så kanske man kan se det söm att vi har lite högre krav än att ta in någon random som du skulle dömt ut
Men, om du slutar gnälla så kanske man kan se det söm att vi har lite högre krav än att ta in någon random som du skulle dömt ut
+ 2
Det har det väl fan varit konstant när vi letar spets dom senaste 7 åren.