MorganaLefaey: Ja, jag tar mycket hellre en blank sida är många för MoDo fullständigt irrelevanta inlägg. Der trista är ju att han aldrig någonsin skriver något inlägg som rör MoDo. Mest bara en massa upprepningar om Timrå.
+ 9
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte