+ 2
Inlägg: 2359607
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Rytter: Hypotetiskt förvisso, men skulle ett SHL-lag gärna vilja ha ex.vis Bernhardt(och han vill ta chansen....Då är det nog bara en fråga om hur många kronor. Hoppas givetvis att det inte blir så
Ja dom kan ju höra av sig bäst dom vill, modo kan ju blocka en sådan transfer. Datumet för att släppa spelare har passerat och dom har ingen som gått till NHL som de behöver ersätta (vilket är ett av villkoren för att ta spelare så sent).